Kent<3

Jag älskar Kent.
Jag Kent.
Som jag skrev i ett tidigare inlägg så ristade jag in Kent och ett hjärta på underarmen. Här är det. Visst blev det fint?
N:et ser dock lite mobbat ut för det var svårt att få till bra, men det löste sig tillslut.
Längesen jag laddade upp en bild på mina sår/ärr så jag tänkte göra det nu. I mina ögon är alla bilder konstverk, oavsett vad de föreställer.
Dock är bilden tagen med Canon Digital IXUS 60 och ingen systemkamera så ett riktigt fotografi är det ju inte, men en bild i alla fall.

Ville bara visa bilden, för jag är smått stolt över det. Att det blev så rakt och jämnt. Hihi.
Nu ska jag skriva ett helt annat inlägg, så stay tuned!
Lizz

GAAAAAH! Vad vackert _

Blir nästan tårögd :')

Nu blir jag sugen på att göra ett själv :c

Men får väll fortsätta spamma sönder stenbrott ist som jag gjort hela kvällen<3

Gollish

- skribent på http://gollish.blogg.se/

sv: aawww det är bra , very goooood hny :*

Petra

- skribent på http://brusis.devote.se

Gumman då, du som är så Vacker =')

felicia :3

jätte fint :D

själv har man kent på höftbenet :)

HannaH

kent <3 kent <3 kent <3

fiint, men du ska inte göra så, du är värd så mkt bättre<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info