I miss you guys

Hej bloggen. Jag orkar faktiskt inte slänga upp en bild på min dagens outfit. "Sarah's" kommentar gjorde mig på dåligt humör. Orka kalla mig emo?
Liksom vadå dålig fantasi, haha.
Nej men jag blir bara så irriterad och skrattar åt dem. Vad är det för liv att tracka ner på andra?
Seriöst.

Ne, vet ni vad? Jag tar inte åt mig av dem längre. Visst blir jag sårad, men tar åt mig gör jag inte.
För jag vet vad som är rätt och fel när det gäller mitt liv och de jag känner.
Förövrigt så saknar jag Hannah, men vi ska ses mycket till sommaren har vi bestämt. Och så saknar jag Cupcake!
Och Bambi... Massor.
Äh, nej nu ska jag ta mig lite oboy. Vi får se om jag bloggar mer sen eller om jag loggar in på msn. Verkar inte så himla pigg på MSN just nu faktiskt.
Puss
CupCake

JAG SAKNAR DIG OCKSÅ! ♥

Petra

- skribent på http://bajbiie.blogg.se/

lyssna inte på dom snutt, Du är bäst =') <3



Sv ; orkade du läsa allt :o?

Emma

det är bra att du inte tar åt dig och så. låt dem vara fördomsfulla om de nu känner att de vinner något på det, haha.

<3

HannaH

saknar dig.. det finns så många dumma männskor, bland det värsta som finns är fåniga fördommar..

ja vi måste ses maaassooor!!!!! :D <33

Amanda

- skribent på http://killdoll.blogg.se/

EHE

jag såg dig i stan idag :D

Bambi

Jag saknar dig med, massor. <3

Jag är hemma från Jocke nu, klarade inte av att vara där mer, fick panikattack. Ses under veckan? <3

CARRO

Även om du nu var emo så vad fan har hon med det att göra? Isåfall hade det varit ditt val och inte hennes, jävla idioter det finns. -.-




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info