Hihi

Photobucket



Hej bloggen. Nu har jag gjort om dig till rosa, och jag tycker du blev ganska fin!
Vad tycker ni läsare om den nya, rosa desigen?

Imorgon ska jag och Bambi till Överby. Hon ska köpa nya ringar till sin läpp och jag ska köpa ny ring till min näsvinge. Sen ska vi kolla på tröjor som vi kan screenprint trycka på. Man trycker alltså på tröjor/väskor whatever man vill (: Ska bli skojsigt!

För övrigt solade jag lite idag igen, och ser att jag fått jättemycket fräknar på näsan! Hm, de får väl vara där då.
Nu ska jag spela Tomb Raider på PC, hihi. Hej då!
 
Emma

det blev skitsött med rosa :D

Tanja.

Din design är awesome,

enormt söt. <:

<3



emina

skit snyggt ! jag älskar kaninen och rosa <3 passar perfekt ihop . du äger på det här !

Tintin

Tycker den blev skitbra =D jättesöt ^^




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info