Dundundunduuun *dramatisk musik*

En dålig cambild på hur håret ser ut just nu.
Observera att mitt hår ALDRIG blir bra när det är nytvättat.
Därför ser det muffat ut. Muffat = fucked up.
Mitt ord, no one tar det ifrån mig :c

Sen Lizz, så tycker jag hon var fin och hennes hår med. Så nu vet du, inte riktigt min stil, men jag gillar "gothare" mycket, tycker de är stencoola!

Åter till håret: det blev blont, orange och lite brunt på löshåret kvar. Men resten blev nästan ljusblont så jag ska bleka det igen i slutet av veckan. Schwarzkopf Poly Blonde L1+ är riktigt bra! Använd den, sliter inte så mycket på håret heller. Skitbra!

Nu ska jag snacka och vara lite social på msn. Vi hörs senare ikväll. Puss!




















Muff

Håret blev jättebra! Du passar verkligen i blont Emelie <:

Tanja.

håret blev awesome! :*

hoppas det är lugnt om jag addar din msn, finis.

t a k a i ♥

- skribent på http://takai.blogg.se/

kan du länka till bakgrunden på google?

t a k a i ♥

- skribent på http://takai.blogg.se/

svar:

alltså, det GÖR inget, men nästa gång du lånar kan du väl fråga först? :D




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info