Can you feel your heartbeat raising?

Can you taste the fear in her sweat?
You've done this wrong it's too far gone
These sheets tell of regret
I admit that I'm just a fool for you
I'm just a fool for you
UnderOath -  A Boy Brushes Red Living in Black and White

Hej bloggen, alla söta läsare och mitt framtida jag när jag kommer läsa detta inlägg om några månader eller något år.
Ursäkta röda ögon på bilden, men som sagt: Therlanen igår då'va.

Idag har jag och mamma gått till Lidl med Tex och jag köpte vit choklad med jordgubbsbitar i. Mums, den är så god!
Märket heter Bellarom, ifall någon är intresserad. Kostar 14:-

När vi kom hem så passade jag på att sola lite i det fina vädret. Mamma säger att jag fått lite färg, och det är ju bra för jag älskar brun hud!

Nu sitter jag och mumsar i mig lite av chokladen och ska fixa till min header lite.
Puss på er alla, och kram också såklart!

Och Manda, jag har inga pengar till Gbg :c Hoppas din pappa kan komma dit i maj, för då har jag pengar. Puss!
Tilma

du e så jävla söt!<3

emina

du är så söööööööt <3 vilken snygg tröja du har oxå ! vart hittar du allt snyggt ?!

emina

hur fixar man så att ingen kan högerklicka på ens blogg ? assa jag menar så dom inte kan sno något från ens sida .

sarah

va fin du är!:)

Tintin

Vilken fin bild =D

Kanske en random fråga, men vad har Theralen för effekt?

tigern

dör nu

skaffa mobilpengar

älskarey




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info