Bloggdesign: Bloody mess

Den nya bloggdesignen har jag valt att kalla Bloody Mess då den är väldigt brutal och blodig.
Vad tycker du om mina designer, och har du någon favorit bland de hundratals jag gjort?
Frågan för dagen.
Bambi

Den var snygg! :o

Jag gillar din svarta med kent citatet, om.. du förstår vilken jag menar D:

Suzanna

fina färger i den här!

min favorit var en med liknande färger men med mer typ blom-aktig nånting, kommer inte riktigt ihåg, men den var fin!

Emma

Den här var skitsnygg! Vet inte om jag har någon favorit direkt, tycker de flesta du gjort har varit väldigt fina (;

Paulina

Jag har ingen riktigt koll på vilka du har gjort :#

Men den här var ju ascool :D

Lizz

Du har haft så många så jag inte ens kommer ihåg alla ^^

men minns att jag gillade en fin med regnbåge och en gammal bild på dig (tror du hade blont hår då)

Och den där jättesöta blå du hade nyligen<3

Anonym

min favorit var den du hade då du hade en header med 3 bilder på dej varav den ena hade du hatt på :>




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info