Angående era önskemål

Hej bloggen!
Jag måste säga att jag lovade ju faktiskt fler ego bilder, men de kommer först när jag blivit frisk. För jag har ingen ork att fixa mig nu när jag är sjuk.
Sen har jag världens utväxt också, haha. Måste bleka den, men jag vet inte när jag kan komma iväg till någon affär som säljer blekmedel. Mamma och Tommy ska handla på torsdag så då kan jag ju be dem köpa åt mig.

Det var även en som ville ha mer videobloggar, och det kan jag ju kanske ordna om jag lyckas ha en bra hårdag någon gång, haha. Det lär definitivt bli fler till sommaren, det kan jag lova! Då har jag både snakebites och angelbites och rosa hår, hihi! :D

En annan ville ha fler dikter, och det kan jag ju också skriva fler av. Det är nemas problemas, för att låta lite sådär exotisk.

Sen funderar jag då igen, på att göra om min blogg. Haha jag vet att jag är hopplös, det är bara det att jag har någon tvångstanke att göra om den så mycket som möjligt tills jag hittar den perfekta designen.

Vi får se om jag kanske orkar fixa mig idag och ta någon bild, för jag har ändå inget bättre för mig. Haha.
Men vi hörs senare. Jag hjärta er som läser. Puss!



NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info