TILL OCH MED BLOGGEN TYSTAS SAKNA NER




Dagen har inte gått så långt än, men redan har en del hänt. Utskällning av mamma, städning och tidsbokning hos vårdcentralen om 25 minuter för att lägga om mina armar.
Bråket handlade om hur blodig min säng är. Sen skurade jag och mamma mitt täcke, min madrass och mitt lakan.
Orkar inte gå vidare in på det.

Och till och med bloggen tystas ner. Först skrev jag långa texter på bdb som sakta försvann, likaså med bloggen. Min kraft är borta, slut. Jag orkar inte. Jag orkar inte någonting.
Inte ens gå till skolan. Inte gå till psyk. Jag hatar psyk. Jag hatar BUP. Jag hatar dessa värdelösa mediciner.

Min cam funkar nu i alla fall, det känns roligt. Är alltid kul att cama med folk även om man ser hemsk ut.


Och i snart tre veckor har jag tappat 10 bevakare på bilddagboken. Eller, min matte suger så jag kan inte riktigt räkna, men från 456 till 437. Det blir väl typ... 10?
Eller jag vet inte. Undrar dock varför. Är det för att jag inte slänger upp massa överredigerade egobilder? Eller är det för att jag inte skriver så långt? Svaret förblir en gåta.

Nu ska jag dra mig. Uppdaterar senare.
Tack för att ni orkar stå ut med mig.
<3
Bambi

Din mor är ond & det är iallafall bra att dom lägger om såren.

Du har tappat 19 bevakare. >:

Dryga människor & man orkar inte skriva långa texter >:

Anonym

vad heter du på bdb? (:




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info