Snön ger ut sin oskuld

Man ska inte vara kär
Då får man bara sitt hjärta krossat
Man ska inte gilla fler än en
För då får man ångest
Har man både heartbreak och ångest vill man dö
När man ligger halvdöd vill man leva
Oftast vill man ändå fortsätta dö.
Men inte fan gör man det.
Jag saknar Mikael.
Men han saknar lätt inte mig.
Jag saknar någon man kan krama om utan att behöva tycka det är konstigt.
Jag gillar kramar.
Dock har jag lite emot pussar, för det förstör mitt smink....
Och sen får folk inte peta på mitt fejs eller hår, för då förstör dem.
Jag är inte direkt lätt att vara med.

Faktiskt.
Säkert därför ingen vill ha mig.
Matilda

- skribent på http://tiltans.blogg.se/

Hejhej :) Det var så länge sen jag gjorde det att jag knappt kommer ihåg :/ Men tror att jag tog bort menyn i kodmallen, bara rakt av. Men om du vill vara mer säker gå in på designadinblogg.se, det var där jag fick hjälp :) Tack så mycket!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info