Skolfoto imorgon = stress

OMG det är skolfoto imorgon. Skolfoto = man måste se bra ut.
Jag = kan inte se bra ut.
Bye bye ego try. Det funkar inte att ha självförtroende om man ser ut som jag gör.
Jag vill se ut som en docka. Plastic face. Barbie.
Men inte fan gör jag det. Ser ut som en cp alien från Mars.

Skolfoto stressar!
CupCakeDesu

- skribent på http://yzmacore.blogg.se/

Du= Ser ut som en modell! <3

Om du är en alien från mars, då har jag absoulut inget emot att åka dit! :D<333

Julia

Men du är ju fedt snygg och vacker ju!

Nellie

Du kommer bli vackrast i hela katalogen! :*

Emma

skolfoto suger :c

du blir säkert fin oavsett! :o <3

johanna

asså jag hade inte velat höra allt det som alla säger, typ " du kommer bli modell osv osv", för när man har sånt självförtroende som du har så tar man väl nästan illa upp av det? eller du tror iaf inte på det. Men du är jätte fin och serri? du ser ju as bra ut på bilden ju :o håller med om att du kommer vara en av dom snyggaste i katalogen!

gillar din stil.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info