Ny mobil, eventuellt nytt nummer snart också

Fick äntligen Tommys gamla mobil! Dock har den touchscreen och jag dampar sönder på den, haha. Men allt blir en vana, så även knapplösa saker <.<

Är proppmätt efter spaghetti med quornfärssås och halloncider. Magen riktigt värker. Vi skulle fikat med bulle efteråt, men det blev inte av för alla var så mätta, haha.
Och innan jag glömmer, jag hittade ett Hebbe hårstrå på cidern!<3 Jag blev så glad, ledsen och känslosamm att allt annat försvann ur mina tankar och jag åkte bakåt i tiden till när jag och Hebbe brukade ligga på golvet tillsammans och sova. Han har alltid varit min bästa vän, och jag saknar honom så enormt.... Abbe också såklart. Verkligen!

Sitter och dunkar I Set My Friends On Fire. De är fett bra och har varit några av favoriterna i två år snart. Skitnajs med favoriter som håller i.
Fast främst kommer hjärtat alltid sätta Good Charlotte och Mest, bara för jag växte upp med dem och sådär. Haha. Simple Plan också lite grand. Det blir väl en slags trygghet när man växer upp till ett bands musik genom åren skulle jag tro.


Imorgon är det skola. Det ska bli ganska kul faktiskt. Skolan blir mycket roligare när man går en linje på gymnasiet som man tycker om. Minns dock inte alls vad för lektioner som står på schemat, för mitt minne är kasst. Men jag vet att jag ska möta Bambi vid pressbyrån i stan halv elva för att sedan gemensamt gå till skolan som börjar 12:25.



Inatt hade jag en cp dröm, men den var ändå sådär "jag vill inte vakna upp" aktig. Adam var med, haha. Han dyker upp rätt ofta i mina drömmar mystiskt nog. Bambi var också med, och så ett konstigt grönt monster. Yeah, man drömmer konstiga drömmar när man går på medicin.

Nu så var det allt för mig just nu. Vi hörs!

P.S angående nytt nummer blir en surprise längre fram :D
Emma

nice med ny mobil <:

det var jättelängesen jag lyssnade på mest faktiskt, de är bra! :D

nellie

Jag vill ha ditt nya nummer<3

Julia

Sv: Du är typ fedt snygg och smal och allt. Jag är bara äcklig och ful. Ge mig dig!




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info