Nattetiden gör sig påmind





Vad fräsch du är som sitter vid datorn med blod över hela dig. Till och med i ansiktet!
Gå och tvätta dig...!
- Men jag orkar inte... Låt det bara vara...
Nej för fan. Du äcklar mig! Det stinker ju blod överallt! Och se hur du ser ut... Skäms!
- Skit i mig du. Du är bara dum i huvudet...
Jag? Är jag det? HAHAHA vad är inte du då?



Längs låren rinner blodet rött
Armarna dränkta är
Avtorkat blod i ansikte och på hals
I huvudet susar kärleks vals
Molnen utanför är fyllda med ånga
och i dig ser jag stjärnor som gnistrar
Träden blåser i stormen
De bryter sina kvistar


Åh, ensammast i Sverige låten nu. Så fin... Jag dör.
Jag är värsta emotionell nu. Fet huvudvärk, kan inte sova... Pratar med Gunn och Adam på msn.

Och jag drog med dig i mitt fall
Och sen gled jag bara undan
Och förlåt, förlåt för allt
För min förbannade kluvna tunga...


Mår skit. Vill dö. Ska jag dö? Kan inte just nu.
Ska samla på mig material, sen fan.
<3
nellie

Jag älskar dig!!

du är stark innerst inne.

du klarar det <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info