ILLAMÅENDE OCH SJÄLVKRITISK




Åh, dagen började enormt bra. *Sarkasm*
Skulle åkt till Överby för att köpa skor och underkläder till bröllopet, men mamma var för trött för att åka. Det gjorde mig grinig, så jag sov till 12.
Vaknade, åt tårta till frukost och mår än så jävla illa att jag vill spy men det går inte.
Detta betyder, glädjande nog, att mina I-hate-to-eat vanor kommit tillbaks. Äntligen!

Shit, alltså jag vägde mig häromdagen, började lipa och ville göra sönder allt möjlligt. Tänker verkligen inte skriva hur mycket vågen visade, men det jag trott var långt ifrån. Sen i mars har jag gått upp 20 jävla kilo! Hur fan....?
Det är äckel psykets fel.

Ska gå ner igen. Har fortfarande min lilla drömvikt att nå. Den är dock långt bort nu, men om något år, några månader så.

Har kollat på mobil på internet idag, eftersom min är helt fuckad. Hittade två snygga med 8megapixel kamera och bra musik. Den ena hade 8GB minneskort. Fett!
Ska höra med mamma sen om vi kan beställa. Ska bli så skönt att ha en riktig mobil igen, även om det betyder att hela mitt studiebidrag kommer gå åt att betala räkningen. Det kanske det är värt, att kunna smsa folk igen? Att kunna fota med den, att lyssna musik... Ja det är det nog.


På onsdag blir det ingen skola för mig, för jag ska till NÄL och ta EEG. För den som inte vet vad  EEG är och är nyfiken så finns http://sv.wikipedia.org/wiki/Elektroencefalografi
Jag kommer sakna att inte ha webbdesign den dagen, för det är så himla roligt!
Dock hade rörlig bild på torsdagar varit så mycket roligare om Freddie inte varit pappaledig, så vi slapp den där brat-regissör-stekaren -.-

Det var nog allt för min morgon uppdatering. Vill även passa på att tacka er som skrev era namn igår :) Nu vet jag lite mer! :D<3
Blueberry

Du är så vacker, människa =O

Bambi

Sämst som fan att du inte kommer på onsdag ):

Saknar också freddie.

nellie

du är vacker!

Jag tycker det och kommer alltid tycka det <3

Julia

Du är väldigt vacker. :*

hanna

du har drömutseendet<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info