Barbie Blonde is soon back in action




Hej och hå. Ikväll vankas blekning!
Ser fram emot det, för jag vill verkligen vara blond!

Dock kommer det säkert bli gult, men så är det de första gångerna man bleker från mörkt.
Jag är trött som fan, har ont i hela kroppen, har huvudvärk, ont i halsen, nästäppa och feber.
Inte det trevligaste.

Tack till alla söta människor som berömt min header, det gör mig jätteglad att höra att ni gillar den!

Och jag är sugen på att göra om/göra någons blogg. Har en del idéer på kawaii, cute och söta bloggdesigner. Gjorde en sådan igår faktiskt. Levi Cupcakes :)

Nej nu får jag sluta skriva. Installationen av den nya msn messenger segar ner hela datorn, haha.
Martiny

Du är skitfin i vilken hårfärg du än har:(

byt utseende med mig. NU!!!!<3

och du får gärna göra blogdesingen åt mig, haha kan inget själv, om du itne märkt det.

förresten så är nya msn dåligt (u)

kommer aldrig never ever byta till det.

<3

Emma

håret lär bli asfint :'D

älskar sånna där söta cupcake-sötdesigner, det är fint :3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info