Zombie



I feel like a zombie.
Walking the streets like a living person, but dead inside.
Yeah...


Det blir nog ingen skola imorgon heller. Örat gör så jävla ont och jag är skittäppt i näsan. Inte kul. Jag blir alltid sjuk lagom till lov, fester eller annat. Inte för att jag någonsin blivit bjuden till en fest förutom när det gäller släkten där det nästan är obligatoriskt att man kommer, men ändå.

Hej Emelie, du är mobbad vet du va?
Ja.
Men varför det?
HAHAHAHHAHAHA för din mamma finns.

Jag har alltid varit mobbad, i hela livet. Så kommer det förbli.
And that's my final word for tonight. Maybe. <.<
Julia

Flytta till mig så ska jag lova dig att du inte blir mobbad. <3

Julia

Sv: Våran vodkatårta var som en vanlig tårta. Botten(vodka på), vanlijkräm, mitten(vodka på), hallon+socker, toppen(vodka på), chokladmousse runt hela med massa godis på. :D




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info