The look of Em

Varje gång jag gör en förändring så blir det samma sak.
Håret protesterar, vill inte ligga bra. Vill inte bli tupperat, vill inte fästa hårspännen.
Vill inte ditten och datten. Det är samma hår, bara ny färg. Men nej, det räknas inte. Håret ska cpa ändå.

I morse när jag skulle fixa håret så fick jag damp, tårarna började komma och jag blev arg och irriterad. Nytvättat hår = det värsta som finns.
Dessutom passar jag inte längre i löshår, och inte heller i mitt egna. Vad fan ska jag göra?
Jag orkar inte vänta till NOVEMBER innan jag kan köpa nytt 70cm långt löshår. Det jag har nu är slitet och går inte att göra ett skit med. Och sen har jag ju underhåret som ska färgas svart. Funderar på att färga det ändå, men jag vill ha svart underhår och grönt överhår. Men nej nej nej nej nej nej nej pengar pengar pengar.
Jag behöver nya kläder, jag behöver en stil, ett liv. Jag har ingen klädstil ens, jag bara är. Finns. Utan anledning.

Åh, tänk att se ut som Audrey Kitching. Så jävla vacker är hon. Klart en förebild!

Nu ska jag deppa ihop ännu mer och kommer förmodligen ha en fläskläpp imorgon pga att jag ramlade.
Bambi

Håret blir aldrig bra ):

usch, fläskläpp </3

CupCakeDesu

- skribent på http://yzmacore.blogg.se/

Du är fin! <3



Vart köper du ditt löshår? :3

Julia

Men lilla du. Dina klädstil är ju ascool! Jag pratade med min kompis idag och sa att jag typ älskar din stil. :$

<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info