Jag har försökt, och jag försöker igen.

Du hatar fantasier, du är bunden av logik
Tyst, var tyst, hör du, det är nästan som musik
Så vackert, slutar andas, glömmer var jag är
Jag bara blundar, lyssnar, njuter av min värld

Jag har försökt
Jag har försökt
och jag försöker igen
Tiden går, om hundra år
är du stjärndamm, min vän

Jag hatar dig som nykter, och jag älskar dig som full
Allt har blivit dödligt, man får cancer utav sol

Jag hör hans röst och den är cigaretter, gråt
Den tunne vite greven sjunger om gyllene år

Jag har försökt
Jag har försökt
och jag försöker igen
Tiden går, om hundra år

är du stjärndamm, min vän

Kent- Om Gyllene År




Dagen

Vaknade klockan sex, gick upp och frös sönder. Såg att det var frost och is ute. Nu är vintern verkligen här!
Jag hatar vintern, den är så kall och kyla är det värsta jag vet.

Väl i skolan var det webbdesign och sedan filminspelning. Vi filmade vår "Den enes lycka, den andres krycka" film med massa fejkblod. Den blev rolig, men så var också tanken.
Satt med brur och redigerade lite senare under eftermiddagen, sen var det BUP och sedan hemfärd.
Har ätit, fått medicin och mår illa och är trött.
Vill bara sova men jag kan inte.

Började även se på Hostel 2, som jag ska se klart på senare med Kimona.
Och jag är sjukt sugen på 7up. Bambi som fått mig att gilla det, haha.

Nu var det allt för mig. Skriver om Hostel 2 senare.
Vi hörs.
Bambi

HAHAHAHA, jag hade blod överallt under t-shirten ):

Vi får köpa 7up imorn ^^

Nellie

<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info