Ingen skola idag heller

Det är den andra gången i veckan jag skippar skolan.
Jag orkar inte, rent ut sagt. Jag är så psykisk och fysiskt trött att jag inte orkar ett skit.

Nu sitter jag här och försöker komma underfund med vad det är för fel med min dator, men än så länge lyckas jag inte hitta det. Så fort jag startar U-Torrent så hänger sig datorn och inte ens Ctrl-Alt-Del funkar.
Det suger, och jag är rädd att datorn ska krasha >:



Nu har jag nyss vart ute med Tex, och han är rätt busig av sig. Men snäll som fan.

Om två veckor reser mamma och Tommy bort på smekmånad, och då kommer min morbror och hans fru hit för att "passa" mig eftersom mamma tror jag ska ta livet av mig.
Då ska vi till göteborg, och då ska jag köpa nytt löshår, 70cm lång och färga svart underhår. Kommer bli fint.
Längtar!

Nu ska jag försöka se om U-Torrent funkar, annars får jag damp. Hörs senare, ciao.
Hanna

om du ska till göteborg kanske vi kan ses? (: <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info