Idag

Denna dag vankas 31 års kalas och massa tråk.
Jag hatar släktfester av alla dess slag och speciellt Tommys eftersom jag inte känner dem.
Jag vill inte heller känna dem. De är läskiga.

När jag kommer hem har förhoppningsvis SAW kollektionen laddats ner färdigt så jag kan se på dem och få inspiration till foto som jag och Bambi ska fota imorgon. Vi ska ta de mest groteska bilder vi någonsin gjort, och det ska bli så awesome.

Mina läppar är torra, jag är tjock och jag har ingenting att ha på mig sedan.
Leopardmönstrade leggins, svarta kort shorts som visar fett-låren och vad-för-tröja-ska-jag-ha tankar.
Får väl sno någon av syster. Även om jag inte får. Hon kommer dampa.

Det var allt för nu. *sjunger med täppt näsa: Jag känner en Lars! *
Bambi

Släktträff </3

haha, jag känner en lars. Vi kommer ta massa awesome bilder.

Hanna

du er vacker<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info