Good morning, sunshine




Solen skiner då och då genom trädtopparna. Perfekt väder för att skriva en höstnovell. Har jag dock orken till det, är en annan fråga.

Min datormus har slutat fungera. Måste ha en ny. Hatar de bärbara datorernas touch-mojs.
Speciellt när man photoshoppar.
Och på tal om foto och sånt, som inte har någonting med texten att göra alls, så älskar jag Nellie's bilder! Hon är en fantastisk fotograf som inspirerar. Även Bambi är superduktig, och det gör en väl såklart lite smått avundsjuk. Varför har man själv ingen talang?

Har fotat Tex idag, men han står aldrig still så det var svårt.
Men några bra bilder blev det åtminstone.


Nu ska jag försöka börja på en novell. Men jag har en fråga, jag är nämligen nyfiken på vem "Anonym" är, som brukar kommentera min blogg.
Om du har lust, så får du gärna skriva ditt namn :)

Hej för nu! :D
Nellie

jag tycker om dig sötis!

Rosa

Jag har skrivit lite och kommenterat på din, så där uppe har du mitt namn, :)

jag vet, värsta fula namnet men aja.

julia

Nellie är superduktig. Det är du med, verkligen.

puss va:*




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info