Det var en gång....

Hej bloggen. Ikväll känns det sådär som man vill skriva av sig precis allt man känner för, men jag  vet inte riktigt om jag orkar det. Eller gör jag? Ett försök är det alltid värt.
Jag är så missnöjd med mig själv. Att se sig i spegeln är en plåga, ändå måste jag. Måste hålla masken prydlig, inte låta den visa det inre. Nej nej, på med fyra lager foundation och puder, eyeliner och mascara och massor av tuppering och hårspray. Ändå ser jag inte bra ut, men det håller masken på plats. Masken kallad det yttre.
Den som döljer ångesten, hated och rädslan. Masken skyddar mitt allra sköraste, det innersta inre.
Det som vill komma fram ibland, när tårarna bränner bakom ögonlocken, men man tvingar bort det. Lite extra puder här och där, fylla i eyelinern och fixa läpparna så de inte är äckelröda. Bleka, bleka, bleka. Det måste de vara.

Har skapat en mapp i Kent kattegorin kallad "Lugna låtar". Där ligger alla fina, lugna och deprimerande låtar som jag spelar på repeat varje dag, timme och minut för att de förstår mina känslor. De låtarna handlar nästan om mig.
Och jag kommer inte över Adam hur mycket jag än tvingar mig att försöka. Det går helt enkelt inte. Han är överallt, i mina drömmar, i mina tankar och i mina andetag. Han är överallt! Jag vill inte, jag vill glömma. Men han är så perfekt. Så jävla perfekt.
Förutom.... att han är en player. Men han är så sjukt vacker, så sjukt snäll och underbar. Och hans kramar är som de underbaraste man kan fantisera om. Gud vad kärlek gör ont...

Jag pratade med Gunn igår. Det visade sig att vi båda har samma kärleksproblem. Fick även veta något jag blev förvånad över, men samtidigt lite rörd. Gunn är en bra människa.


Det var en gång en flicka som var förälskad i en pojke.
Pojken verkade förälskad i flickan likaså, och de träffades en dag i Trollhättan då pojken från Växjö var på besök.
De pratade, skrattade och kramades.
När pojken skulle hem igen var det den mest romantiska stund flickan varit med om i sitt liv.
Flickan frågade pojken en sak som hon funderat på länge:
- När du sa att du ville ha en puss, menade du det verkligen?
- Ja...:$
-Okej.... :$

Precis när de gav varandra sin avskedskram så kysstes de och det var den mest perfekta kyss man kan tänka sig. De sa hej då och flickan kände stor lycka, saknad och glädje.
De pratade glatt och länge och blev nästintill ett par.

Då krossas flickans hjärta och pojken säger att han inte längre gillar flickan.
Då vill flickan inte längre leva, för pojken var flickans stora kärlek.
Så tar sagan slut. Det finns inga lyckliga slut i den riktiga världen. Endast i sagorna.




Julia

:( <3

Du är jävligt snygg, underbar och allt sånt. Det är synd att du ska behöva känna såhär. :( <3

Niche

du skall veta att kärleken kommer när de kommer

jag lovar dig du kommer hitta den perfekta killen någonsin!

håll ut bara det kommer :)<3

Nellie

Du är så underbar emelie!!

önskar vi träffas snart igen.

Puss på dig.

Snälla ta hand om dig tills vi ses igen.

Puss!!!

nicky

vet att d hatar komplemanger.. men du måste fatta att jag talar sannning när jag sägar : DU ÄR SNYGG! punkt slut.

bambi

Du borde få ett bra liv, utan medicin och utan probelm. Ja, du är en människa, men ingen jävla människa förtjänar att må så som du gör. Jag önskar att jag kunde ta dina problem ifrån dig, så att du för en gångs skull kunde ha tur med kärleken.



Det känns så orättvist, för brur, du är den bästa tjejen jag känner och den bästa jag någonsin har känt.

<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info