Congratulations, I hate you

Åh vad jag verkligen inte ser fram emot lördag.
Städar sönder huset idag, imorgon OCH lördag morgon.
Bara för att de ska gifta sig.
Mormor ska sova i min säng, så jag får sova på en madrass i Kimonas rum, som jag verkligen inte vill för det finns insekter där >:

Insekter är INTE najs. Fobi, ohyes.

Har fikat med bullar idag. Älskar bullar. Kakor, tårtor... Jag är ett godismonster. Och på tal om Monster har jag en blå i väskan tillsammans med en Boost och två Burn. Haha, jag och Bambi köpte det plus två redbull och två powerking green för 178:- häromdagen. Vi skulle tävla i vem som kunde dricka mest men det liksom blev inte av. Istället filmade vi vår "somewhere over the rainbow" video, som är rätt lång men .... väldigt unik.
Precis som allt vi gör, så är vi faktiskt unika. Vår humor är väldigt intern enligt vår Rörlig Bild lärare, alltså menar han att det egentligen bara är vi som skrattar åt det vi tycker är roligt. Men det spelar ingen roll, för vi gör faktiskt egentligen inte videos för någon annans skull än vår egen.



Som ni nog ser har jag även bytt layout igen. Nellie tyckte det skulle vara finare med färg, så nu är det färg och jag hoppas det ser okej ut. Själv vet jag som sagt inte alls något längre. Bara gör. Men jag gillar dock grafitti temat <:
Grafitti är najs. Riktigt najs.

Haha, det står fortfarande "Martiny" inristad på min arm. Det får stå där tills det läker ihop. Martiny är typ underbar <:
Så snäll och bara allmänt oh my god vilken najs person :D

Det var allt för nu, todelu! :D *inte alls gay.com*
julia

det blev superfint, som du <3

Nellie

kom ihåg att du är vacker i mina ögon!!



din nya bloggdesigne är snygg.

precis som du!

Hanna

massa snygg design<33

Martiny

din blogg är najs :D

riktigt najs

och du är mer oh my god vilken najs person, mycket mer än mig :3<3

Bambi

Bakgrunden är likadan som vår myspace. (:

& haha, det var dagen innan som vi spelade in Some Where Over The Rainbow -videon <:



Vi är awesome.



& jag kommer stå där när dom gifter sig, i dina tankar, muhaha. Så att du inte känner dig ensam D:

Tycker dock synd om dig som får ha Tommy som styv-far >:




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info