Another day




Did you really think it would be that easy?


Livet går vidare, likaså vi.
Dagen idag var lång och pga för lite sömn var jag trött och gäspade hela dagen. Inte så socialt kanske.
Fy skäms.



























Tex som vår hund heter är underbar. Social och fin<3
Men det är mycket jobb också. Han kräver konstant uppmärksamhet.
Men det gör mig inte något, förutom när jag vill in på datorn det vill säga.








Efter skolan så filmade jag och Bambi en ny video. Sök på vår YouTube för att hitta den.
Orkar inte länka.

Och angående bilddagboken så orkar jag faktiskt inte kolla andras, eller uppdatera min egen.
Det får bli när jag mår lite bättre.
Om nu that would ever happen...

Aja, bye for now. Nu ska jag ladda ner photoshop borstar.
Julia

Du är väldigt vacker. <3

Emma

åh, fin hund! :D

ska kolla eran nya video <:

Bambi

Tex är jätte söt <:




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info