20 Oktober

Life is like a flower.
It begins, it fades, and it ends.




God eftermiddag bloggen. Egentligen är det denna tid jag slutar skolan, men jag har inte varit i skolan.
Jag orkar inte. Jag orkar verkligen inte med meningslösa lektioner, stress och arbeten.
Visst, gymnasiet var frivilligt, men jag ville aldrig ens gå. Jag tvingades dit av samhället. Man måste gå gymnasiet för att få jobb, vänner, ett liv.
De som väljer bort gymnasiet blir mobbade av resten av ens 9onde klasskompisar. De ska gå HR, SP, ID och Bygg. Några estet och några media. Men inte du. Du, vad ska du göra? Ingenting?
Nej, samhället tvingar in oss att gå. Även om vi inte vill.

I början var det kul, man lärde sig mycket nytt. Men nu känns det som man redan vet allt. Förutom i Foto. Men foto är bara en lektion av flera andra, så varför känns det som om skolan över lag är så onödig?
Jo, för att den är det.


Istället för skolan var jag hemma hos Bambi. Vi såg på Död Snö och BeetleJuice. Beetlejuice, klassikern. Haha var typ 8 år när jag såg den sist, så det var kul. Har sett den typ fem gånger, men den blir aldrig för gammal.
Död Snö är helt lol och rolig, en bra film att se om man är flummig och vill skratta.
Till filmerna drack vi Frank's och småkommenterade bilderna och manuset.

Vi var även inne på vår gemensamma msn, [email protected] som jag tycker alla borde adda.
Sedan la vi upp oredigerade lol bilder på vår gemensamma bilddagbok BambiandIchmed.
Besök den gärna eller bevaka, om du vill se lite lol saker då och då.
För Bambi och Ichmed är just det; lol. Vi gör saker för att få oss och andra att skratta och känna att "nu är det bra. Nu kan jag slappna av och se någon annan än mig själv."
Vi är inte komiker, vi har inget manus. Vi är oss och inga andra.
Vi är bröder.
För alltid.

Bambi

Dagen var bäst & våra kommentarer ägde helt klart.

Samhället är ond, men jag kan inget mer än att tacka det, för om det inte vore för samhället, så skulle inte jag känt dig såhär bra.



bröder för alltid <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info