16:49

Ligger i sängen och laddar ner musik och filmer. The Tomb och The Forgotten, samt lite smått blandat när det gäller musiken.
Lyssnar Jeffree Star, han äger så hårt.
Fryser sönder, mår illa pga middagen och är skittrött. Har varit ute med Tex och det var så jävla kallt ute. Plus att jag inte hade någon lust heller. Jag orkar inte ansvara för ännu en, jag kan inte ens ansvara för mig själv.


Fick en myströja av Tommy, en Levi's. Den kliar :c
I övrigt är den rätt mysig.

Skulle egentligen städat huset idag, men jag orkar inte. Mamma får dampa då. Jag vill bara sova.
Am I like sleeping beauty without the beauty? Törnrosa utan rosor. Trött, i väntan på sin äkta prins. AHAHHAHAHAHAHHAHAHAH DREAM ON. Du kommer aldrig få nån, Emelie.

I think it's a pitty that no one keeps on liking me, or ever does. Mostly... for me. Men även för dem. Eller vad säger jag? De går inte miste om något. Men jag menar, jag har gillat både Adam, Mikael och Victor. och ingen av dem gillar mig. Fail.

Men jag gillar fortfarande dem. Eller jag vet inte. Det kommer ändå aldrig bli något so orka ens känna för dem? Men det hjälper ju inte äckelhjärtat, eller hur?
Dumma hjärta som får känslor för allt och alla.

Äh, nu har jag ont i armarna för att skrivandet varat ett tag. Hej hej, mammas reumatism jag ärvt. Äckel-allt-med-mig.
Julia

Men du är äckelvacker iaf. <3

veronica

varför?

julia

Du är som törnrosa med ännu mera rosor.

Sleeping beauty with THIS much beauty.

du är så galet bra, så galet fin emelie!

Hanna

jeffree star e bäst<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info