Utvärdering av helgen

Hej bloggen och hej läsare.
Just nu sitter jag och lyssnar på Noll av Kent. Det är en av mina favoritlåtar.
Chattar med brur, Levi och Max.

I fredags kom bästa Bambi hit och vi hade kul som fan. Såg på Boy eats Girl och Torkel i Knipa, ät godis, baguetter och drack 7up. Bambi knuffade ner mig från min madrass och min rygg knäcktes typ, haha.
Men det var nog bra på ett sätt, att knäcka ut den.

I går såg vi på SAW 6 och Braindead och Return of the living dead. De sista två var sjukt roliga!
Måste se dem igen, haha.
Sen filmade vi lite och det var faktiskt varmt ute. Vi gick ut med Tex senare på kvällen och det var mysigt.

Idag sov vi jättelänge för vi var vakna till typ 3 på natten igår.
Sen åkte Bambi hem och nu har jag ingenting att göra.

Lyssnar som sagt Kent, och minns tider jag vill glömma. Men Kent är kärlek. Likaså är brur.
Hon är helt enkelt bäst! :D
Bambi

Tack för helgen, brur.

Jag behövde verkligen få vara med dig ett bra tag, för att må bra. <3

Julia

Bra att ni har haft så kul :D <3

Kitty

Noll är en av mina favoriter med :)




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info