My boyish hairstyle

Mitt hår blev ändå rätt ljust med tanke på att det var svart. Annars brukar det bli ljusbrunt/orange men nu blev det någon mysko nyans av ljus orange. Så nästa gång jag bleker blir det nog blont.

Nu när mitt löshår är sönderslitet får man göra det bästa man kan av situationen, nämligen styla håret boyish.
Vad tycks, ser det bra ut som kort?
Det ska ju bara vara så ett tag tills mitt nya löshår är inköpt.

Och en annan sak, jag ska träffa den coola Levi Cupcake i Göteborg den 5e december! Kommer bli sjukt awesome och jag ska ha bild tillsammans med henne for sure.
Lätt the most awesome thing so far den månaden.

Det var allt för nu. Ses!
Anonym

hej! jag har blekt håret 6 gånger och färgat det blont två gånger, men det vill inte li blont! det är orange hela tiden. Undrade om du kunde ge mig några tips :3 (hade svart hår btw)

Anonym

skitsnyggt:)

julia

du är fin<3

Hanna

riktigt fint! vill också träffa dig (a) <3

nellie

Du är så fin!!<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info