Hör du mig, hör du mig, kan du höra mig?

Åh vad nostalgisk man blir av Kent.
Inte bra. Inte alls bra, bloggen.
Nostalgi innebär känslor, känslor innebär smärta och smärta innebär heartbreak.
Heartbreak innebär självmordsförsök.

Jag skulle gjort allt för dig.
Jag skulle gett dig hela världen.
Min kärlek till dig var inte värd ord,
inte kramar, tankar eller ömhet.
Den var obeskrivlig.
Dag som natt fanns du i mina tankar.
Dag som natt fanns du i mitt hjärta.
Jag skulle gjort allt för dig.
Jag skulle gett dig hela världen.
Men du ville inte ha något jag ville ge,
för jag dög inte för dig.
Så jag har kvar hela världen.
Ändå känner jag mig ensam.
Så, vill du ta del av mina splittrade hjärtekross bitar?
De ligger utspridda på golvet efter att ha gått i kras.
Lika så mina drömmar.
För du var mitt allt.
Och när allt försvann, så försvann även du.
Men du finns kvar i mitt hjärta än. Det hjärtat, som inte längre finns.

Dixi Wonderland

Svar: Är det din storlek då? För om du verkligen vill ha dom så kan jag lägga undan dom? :D

Julia

GRR! DU SKA LEVA, KK?! D: <3

Fia

håll ut nu emelie..

vi vill ha dig kvar på jorden<3

amanda

vad heter låten? :)

amanda

sv; Shit vad duktig du är! ;o




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info