Abstinens, glömska och ett nytt drömnamn.


Jag vill ha socker. Vad som helst bara det är sött.
Jag måste ärligt ha i mig någonting som liknar en bakelse, kaka, glass, godisbit, choklad eller cupcake. Mitt sockerbehov är enormt, jag behöver sött nu nu och åter nu! Men såklart har vi inte en tillstymmelse av något sött hemma. Det enda som finns är diverse döda djur och lite potatis. Jag ska nog göra te snart. Det är åtminstone sött. Te med honung och en skvätt mjölk, himmelskt gott. Jordgubbste ska det vara, absolut. Förutom sötsuget är jag glömsk, nästan dement. Jag blandar ihop alla dagar och tror alltid det är en dag före eller efter den egentliga. Som igår och idag; jag trodde det var idag jag skulle till Pilens psykmottagning, men icke. Det är imorgon. Och på fredag ska jag till BUP som sagt och jag köper fritidskort då så att jag kan åka till Göteborg på lördag. Då ska jag köpa det gudomligt vackra knuckle halsbandet jag suktat efter sen i höstas. Och röd toning. Sen måste jag kolla på tröjor, men jag tror inte jag har råd att köpa. Måste spara pengar till sommarlovet. Idag har skolan varit super. Jag och Bambi redigerade och klippte ihop vår sång med originallåten "Det var en gång en liten fågel." Problemet är att den låten är inspelad på ett och samma ljudspår och inte i två vilket alla andra låtar i världen är, så man kan inte ta bort sången. Så vi måste överrösta den egentliga texten med vår vilket är rätt svårt eftersom då även själva musiken blir svagare. Men det går framåt, vi har kommit in i halva låten och vi sjöng faktiskt in en ny vers helt rent! Det blev vi imponerade av eftersom ingen av oss direkt kan sjunga så värst jättevackert (: På väg hem från skolan började det regna. Mycket regn...Och jag hade bara min kortärmade jacka på mig och ingen långärmad tröja under, så jag frös rejält.
När jag sen kom hem var jag dyblöt och håret var extremt fail.
På tal om utseende lite grand, så var jag så himla lat i morse (har i och för sig latat mig ganska mycket på sistone) att jag inte orkade sminka ögonen. Vilket är hemskt, för jag gillar inte hur jag ser ut utan smink. Enligt mig ser jag ut som jag kommer från något arabland när jag bara har mascara och ingen eyeliner, medan jag med eyeliner ser mänsklig ut. Utan eyeliner är det ibland fint men oftast ser jag bara udda ut. Men det är inte så roligt att skratta så mycket att ögonen rinner och eyelinern såldes rinner med den också.


Jag är väldigt, väldigt sugen på Marabou frukt & mandel. Jag hjärta den. Och cocos. Fan att de slutade tillverka den.
Och en annan sak jag är grymt sugen på är kladdkaka. Och varm oboy. Och Espresso House blåbärspaj... SOCKER...!
Jag måste nog sätta på vattnet till teét snart innan jag avlider av sockerabstinens. En kaka vore inte dumt till... ):
Och nu blev jag sugen på Monster också. Damn.


Jag har förresten, kära blogg, fallit för ett underbart namn: Ashley Winterdust. Jag har alltid älskat namnet Ashley och Winterdust var något jag kom på när jag spelade Sims. Skulle lätt kunna döpa om mig till det för jag tycker det är otroligt vackert.


Men nu ska jag sluta skriva och dricka det där teét så kanske mitt sockerbegär minskar lite.
Hej då bloggen!
Bambi

Dagen var bäst. <3

Sockerbehov har jag med och vi båda börjar bli gamla och glömska ):

Emma

SOCKER <3

just det ja, du pratade ju lite om det där röda på din bdb för ett tag sen, kommer bli jättefint! :D ha det så roligt i gbg btw ;)




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info