En ny början. Allt ska bort.

















Ska tänka mer positivt. Vill att allt skit som en gång varit endast ska vara ett minne blott, ett minne man aldrig ska behöva tänka på. Jag ska börja fräscht och nytt. När min utsida uppdaterats till så jag vill se ut (någorlunda iaf) tänker jag se det som "den nya Emelie" eftersom det kommer bidra till att jag mår lite bättre. Ska försöka vara snällare, mer social, våga träffa mer nya människor samt ta bättre hand om de vänner jag redan har. Ska inte skaffa någon kille på länge, ska försöka undvika att folk faller för mig. Ska försöka få bra betyg. Ska försöka göra allt så mycket bättre. I alla fall ska allt detta vara inom detta år. Hoppas det går så bra som jag tror, men jag vet att när jag mår så bra som jag gör med de jag umgås med mest nu för tiden (Bambi framförallt<3) så kan jag lyckas. Jag ska försöka träffa Moa oftare, och kanske få tillbaks kontakten med Lilli. Men jag vet inte om hon vill det. Hoppas det. Vi har aldrig varit direkt närstående men ändå umgåtts en del. Ska bli en bra människa. Jag ska, för att jag vill. Och bara man vill så kan man. Allt handlar om vilja.
nellie

du kommer klara det , du är stark <3

jag kommer stötta dig !

Bambi

Jag vet att du kommer klara det (:

Jag finns alltid vid din sida och drar något ner dig så ska vi se till att ha så roligt att du glömmer allt (: <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info