Anger is a word I'd like to use more often



















































Så jävla fitthelvetes arg. Har gråtit mer än 10 gånger redan. Är så arg, äcklad och ledsen att jag dör. Så jävla äckel ful är jag. Ska fan förinta mitt äckliga, fula ansikte, skära bort allt fett och kasta iväg det. Fan vad jag hatar mig själv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dö jävla horäckel. Fulast i världen. Fetto. Äckel. Failbarn.
Molnet skrattar åt mig, han tycker det är rätt åt mig. Han kan dö. Han, precis som alla andra. AIFNAKZNHFKA Jag vet att jag måste bryta min "fria vecka" inatt. Jag klarar inte mer. Allt har en gräns, så även glädje och välmående.
</3

nellie<3

;C <3

vet inte vad ja ska säga <3

finns här om du vill snacka :** <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info