Vänner.



Bambi och Emelie.
Inget photoshop, bara naturligt. Fast med uppblåsta kinder som vanligt.
Det är vår stil. Blasfesk.
<3

Jag är glad över att veta att mina vänner älskar mig.
Jag har inte många som jag kan kalla riktiga "vänner."
Men jag älskar dem jag har och vem vill inte ha få bra vänner än många bekanta man inte riktigt kan lita på?
Svaret är rätt logiskt.

Jag längtar tills jag får träffa de jag håller varmt om hjärtat som jag inte redan träffat,
för de är så söta och rara.
Puss på dem, bloggen.
Tänk att det faktiskt finns bra människor nu för tiden.
:)
Victor<3

va söta :D<3

Bambi

Din blogg blev jätte fin :D & naw, du är bäst Emelie.

Du är också en bra person och en jätte bra vän som går att lita på, bara för att du är homosexuell och har aids osv :D <3

Emma

haha, söta ni är :D

vänner är bäst :') tycker vi borde träffas någon dag btw :*




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info