Seg söndag.





















Jag vaknade sent idag. Halv tre. Det var ändå rätt skönt att kunna sova ut nu när det är sommarlov.

Jag är så jävla trött hela tiden. Morgon som kväll.  Och idag är jag jätte sugen på godis, eller vad som helst som är sött. Det är nog för att jag ska bli piggare.
Saknar att kunna shoppa. Det är så roligt och jag behöver verkligen nya kläder. Kan fan inte ha mina längre. De är för korta och för små. Sämst.

Vill göra något, vad som helst. Men jag har aldrig råd med det. Så jävla dåligt är det.
Men jag har bestämt mig för att göra något av detta lovet, jag måste göra det. Det är inte kul att bara driva runt som en zombie.
Nu ska jag läsa Bex och Bambis bloggar och hoppas att min cp dator kan börja spara vår musikvideo som filmfil. Den har varit på 0% i snart en halvtimme. Den har säkert hängt sig- igen.

Hej då bloggen och alla läsare. Uppdaterar kanske ikväll igen.
<3
Johanna

- skribent på http://popkiss.blogg.se/

åh håret blev sjukt fint :*

det låter precis som jag, haha. vill köpa allt men har inte pengar till något -.-'

sämst.

Bambi

Jag saknade dig på msn igår >: Men jag får skylla mig själv, med tanke på att jag satt vid datorn hela dagen, medans du sov. Och söndagar är alltid sega och jag tror att vi båda är halvt beroende av energidryck och socker, för jag känner mig likadan. >:

Vi ses imorn, bruur <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info