Let's face it: You're a heartbreaker.

Hur många hjärtan har jag krossat i år?
Benjis, Mattias, Patriks och Adams.
Fast det känns som fler. Är jag så cp att jag glömt bort fler, eller har tiden varit så plågsam att det bara är en inbillning jag har om att det finns fler?
I och för sig, nu påstår Sebastian att han är kär i mig och lol, det är patetiskt. Man kan inte vara kär i mig. Det är psykiskt, fysist och logiskt omöjligt.
Emelie Strange: the heartbreak kid.
Ja. Det verkar så. Jag har aldrig haft många som gillar mig. Aldrig. Har haft ett förhållande och sen ett halvt. Men de sög. Riktigt mycket. Nu har jag sårat fyra personer. Jag vet att varken Benji eller Mattias har kommit över mig. Men jag orkar inte bry mig. De är sjuka i huvudet som inte gjort det. I'm just no one. No one special. I'm just me.

Men det är vissa saker man behöver göra. Man ska inte leva för andras skull. Man ska leva för sin egen.
Men det är så lätt att glömma bort. Och jag vill inte leva för min skull. Jag har ingen anledning.
Men sån är lagen. Jag var tvungen.
Nu ska jag spendera resten av kvällen med att knarka Mest låtar, för det gör jag när jag är lite smådepp och småglad sådär. Speciellt från Photographs albumet, men jag klarar mig inte utan låten "Walking on broken glass." Det är en så fin låt som alltid får mig att lipa typ fem paket med näsdukar blöta.

Bambi ska sova här onsdag-fredag. Jag är glad.
Vi ska ha det bäst. För vi är bäst. Tillsammans är vi allt vi vill och kan.
<3
Bambi

Du är en awesome brud, så det förvånar mig inte att killar gillar dig. Men det är dumt när dom säger att dom är kära i dig, när dom bara har träffat dig en gång. Sedan ska dom alltid göra så att du känner dig obekväm och respekterar inte alls dina fobier och allt det där. Du är värd en bra kille, inte någon idiot som inte kan respektera dig för den du är.

Vi får göra det bästa av dom dagarna jag är hos dig, utan att anstränga oss så är vi endå awesome. Dock blev jag lite sur på din mamma när hon sa att du inte fick sova här.

<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info