Full.

Hwj bloggen. Jag ör fewtt fyk,. Men jag ånrar de ite. Jagf hae sik gjor en assa sake jag kommer pnfa imoefon mwn whaebver- Man elver bara en gång aight? Jag har pratat massa ommS Adam idag oxh även massa om Nelloie, Tvlling, Mada, Tvoa och Victoir och Bambi. Jag stavar nog väldigt bra, blogen. Awesomeness. Nu aska jg sova. Imrogn bloir en råkgi dag. Nästa hlg är det metal town å då ska jags spt på frihgamnsbron och va ufll. Aweromse. Bye,
Bambi

Hoppas att du inte gör något dumt när du är full nästa helg.

Jo, du stavar massa bra, och jag hoppas att du inte sa något dumt, ahah.

Gör det bästa av dagen idag, och vi ses förmodligen imorn.

<3

Emma

Du stavar väldigt gulligt när du är full, haha! <3

Martinyyyyy

HAHAHAHAHAHAHAHA stackare :(




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info