Film



Vet du, bloggen?

Jag är riktigt sugen på att göra en zombiefilm! En riktig skräck i stil med "28 Dagar senare" och Dawn of the Dead, fast inte lika överdramatiserat. Jag älskar 28 dagar/veckor/månader filmerna eftersom de är de enda skräck och rysar filmer jag någonsin sett som förmedlar känslan av att det är äkta. Det är helt fantastiskt. Sen är även bildutsnitten i de filmerna riktigt bra och jag skulle verkligen älska att själv få filma och medverka i en skräckfilm med zombies eller spöken. Tänk att få stanna över en eller två nätter eller kanske fler i ett ruskigt gammalt förfallet hus för att spela in en super bra och läskig film. Det vore underbart! Och så roligt!
Jag älskar att filma och att hitta spännande vinklar, och regi är också något jag gillar. Sen är det extremt roligt att få skådespela också. Och en riktig skräckfilm har jag velat göra sen jag var 9 år. Så i sommar skulle jag verkligen vilja förverkliga drömmen. Allt jag behöver är en kamera, ett manus, skådespelare och platser att filma på. Sen kan kameran rulla.
Jag vill verkligen!
Bambi

Vi ska filma! Jag, du & Malcusch och även fler folk!

Emma

åh, zombiefilmer är bra! :D

fast, det är inte jättebra när det är FÖR fejkat :c




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info