And I think to myself; "What a wonderful world."




Idag var jag hos psyk. Det gick väl som vanligt. Vi pratade lite och sen gick hon igenom några papper och uppgifter.
Efter psyk gick jag till Bambi och hämtade henne, och sen bar det av till Slussarna vilket tog en jättelång tid och värmen gjorde det hela till ett helvete. Men det var väldigt fin natur där och sällskapet var ju prima så det var värt det.
Vi tog oss till Kopparklinten, ett utkiksställe där man ser hela Trollhättan. Jag som aldrig varit där tidigare tyckte det var väldigt fint, samtidigt som värmen hade fått mig alldeles lullig i huvudet så jag ville bara sova, haha.

Vi hade 1,5 liter Hustler som vi drack lite då och då. Den var god faktiskt, men första gången vi öppnade den pös det ut massa över hela Bambi och jag kunde inte låta bli att skratta. Och när vi satt vid utkiksplatsen kom det två tyskar och jag och brur höll på att dö för vi tänkte båda samma sak: "Heil Hitler! xD"

Och vet du vad bloggen? Mikael smsade nyss. Han ska till Göteborg på torsdag och vi ska ses och jag kommer fan bli as glad :D Men jag vågar inte, för kolla: Jag ska träffa både Nellie och han då den dagen. Ensam. Utan någon med mig. Jag kommer lätt dö alltså. Fegis är jag. Fast Nellie blir under dagen, men jag vet inte om vi ska bara hälsa och så eller om vi ska vara med varann en stund. Sånt är jag inte bra på. Och Mikael kommer sent sa han, så då blir det väl en snabbis innan jag åker hem vi hinner ses med tanke på tåg och bussar som så sällan går hem.
Men jag är fett peppad alltså!

Och idag var jag ju som sagt kille typ. Ena sidan av mitt hår blev bra men andra inte. Och jag hade mina fakebites och snodde systers Marilyn Manson tröja för den är stor. Och jag tycker själv jag lyckades se kill-aktig ut.

Imorgon kommer det bli ännu varmare än det var idag vilket betyder att jag kommer dö. Hatar när det blir så varmt för då rinner sminket bort och hårsprayen. Sadface.

Men denna veckan kommer nog bli jättebra och jag ser fram emot vad följande dagar har att erbjuda.
God natt bloggen, vi hörs imorgon.
Victor

Försökt få tag i dig :/ men de är nästan omöjligt.

Jag åker inte till göteborg någonting.

Emma

det är fint från kopparklinten, men sjukt jobbigt att gå dit om man kommer nerifrån :o

ha det så roligt i göteborg, det går säkert bra även om du är ensam :) <3

Bambi

Det var en rolig dag & hoppas att du har det roligt på torsdag med att träffa både Mikael och Nellie. (:




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info