Rakblad, hår och en ny lugg.

Ja du bloggen, vad har jag nu hittat på?
Jo, jag plockade fram ett vasst rakblad och skar till luggen så den är numera kort, och syftet var att den skulle se ut såhär;
(förlåt nu Bexx för att jag sparat denna men du är så fin och jag avgudar ditt hår både då och nu)


Men resultatet blev att jag har ett skärsår i pannan samt en lugg som ser ut som en spretig fågelskrämma av hö.
Jag tror jag spar klippning till frisören nästa gång, men jag litar inte på dem och därför tänkte jag att "nämen jag gör det själv så blir det säkert som jag vill ha det," men nej då, såklart skulle det inte bli bra. Detta resulterade i att Hon skrattade åt mig så hon nästan kved ihjäl sig och kunde inte ens få fram orden, men jag såg allt hur hon kämpade för att säga; "Du ser inte riktigt klok ut, HA-HA-HA!"


För övrigt är det inte mycket nytt. Ska till Nordens Ark imorgon med familjen, om jag orkar med det. Var nämligen på vårdcentralen idag och fick veta att jag har bihåleinfallamation och ska äta penicillin 3 gånger om dagen i form av jättetabletter som jag naturligtvis inte kan svälja heller, bara för att tillägga vilken enorm tur jag har med allt, utan får mosa dem och äta med yoghur så den där ytterst goda smaken verkligen får en att få uppstötningar man sedan måste tvinga ner i magen igen. Jag har det då bra.
Nu är jag sannerligen en knarkare. På en dag ser min medicinering ut som följande;

Fluoxetin, 2 st.
Järn, starka receptbelagda droppar.
Multivitamin.
Järn.
Penicillin.
Järn.
Penicillin.
Järn.
Penciillin.
Järn.
Cerdamin, sömntabletter.
Sen är man såklart sjuk och stoppar i sig 6 panodil dagligen också, så det blir allt en lång lista.
Usch! Jag hatar, och jag menar hatar (!) mediciner.

Nu ska jag sluta blogga för jag ska sova snart. Men vi hörs nog av imorgon.
God natt bloggen.
Bexx

vad otroligt gullig du är, emelie.

det är verkligen ingenting att säga förlåt för!

tvärtom så blir jag rörd av dina ord. tack <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info