Quick update.

Okej, så nu sitter jag här i mitt rosa rum och lyssnar på Good Charlottes Greatest Remixes album.
Det är alltid lika glädjande att lyssna på det albumet trots att GC själva bara medverkar i två låtar då resterande låtar är omgjorda av andra artister.
Jag gillar remixar. Ibland, om de blir bra. Det är inte ofta men ibland kan det faktiskt bli något bra utav det.

Jag fortsätter vara blond, bloggen. Jag älskar blont, det är liksom det jag trivs bäst i efter rosa. Funderar starkt på att färga underhåret svart igen, men det blir nog inte än på ett tag. Först och främst ska jag bleka bort lejonhåret så mitt hår blir ljusast möjligt, helst vitt.
Platinablond med stort P. Blont är underbart fint, men det sliter. Håret går av när det kammas, det bryts när man plattar det och man fäller som fan. Jag hoppas verkligen den nya hårinpackningen funkar, för alla andra jag provat har varit helt kassa och inte gjort ett skit.
Jag vill gärna ha kvar mitt hår, liksom.

Imorgon ska jag till Vänersborg och besöka Vänervikens psykhem. Haha, det kommer bli lite intressant.
Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra där. Och eventuellt får jag inte börja i DBT gruppen till hösten, för den är typ full. Så jag får vänta ännu ett år. Men det gör ingenting, för det är gruppbehandling, och jag gillar som sagt inte folk eftersom jag har fobi emot främlingar.
Egentligen hade jag tänkt åka till Göteborg efteråt men jag betvivlar att jag skulle få det för mamma eftersom jag förmodligen inte är hemma från Vänerviken förräns vid halv tre-tre på eftermiddagen, och då är det enligt min käre mor försent.
Nej, det får sparas till nästa vecka. Då tänkte jag grilla marshmallows i slottskogen om någon hänger på. Det är mysigt. Till helgen ser det ut som Mikael kommer hit, och det gör mig glad. Synd bara att mamma ska vara ett sånt fuckface och inte låta honom sova över här. Det hade varit skojs annars ):
Men mamma är som mamma är. Hon kommer aldrig att ändra på sig. Tyvärr.

Den 20e juli åker jag till Liseberg med den bästa i världen: Bambi Fuckface. Vi kommer vara där en heldag, från morgon till stängningsdags. Det kommer bli SÅ kul! :D
Ser verkligen fram emot det. Men dock verkar inte mamma glad på att låta mig sova över;
Jag: Vi ska ju vara där en heldag, så då är det bäst jag sover över.
Mamma: De kan väl släppa av dig vid busshållplatsen?
Jag: Men vi kommer ju hem sent, det är liksom mest logiskt att jag sover över.
Mamma: Nej. Det är helt onödigt.
Jag: Men är du dum eller? Vad gör det om jag sover över?
Mamma: Det är onödigt.

Yeah, well... Hon kommer alltid vara sådär.

Efter Vänersborg imorgon ska jag bleka håret. Ska som sagt försöka få bort det orange-bruna och även det rosa och blå som ligger i mitt egna hår. Det har blivit så blekt att det bara ser smutsigt ut. Hej hej, hairloss.

Och helgen efter denna så är det ju fallens dagar. Då kommer Millencolin dit och spelar, b la. De är dåliga live, men ändå. De är rätt bra i alla fall. Jag älskar att mosha, så det blir att tvinga dit brur min. Dessutom ska vi leta burkar att panta. Det är förmodligen en guldgruva av pantburkar! :D

Och just det, det är ju tågluff nästa sommar. Fan vad jag längtar! Det enda som saknas är biljetter, detaljerad reseplanering och sovställen. Vi tänkte stanna 2 dagar i alla stora städer, som Malmö, Stockholm och Jönköping. Sen blir det en dag med en övernattning i de övriga städerna som Örebro, Varberg etc. Vi har dock ännu ej kommit fram till exakt vilka städer vi ska besöka, men det kommer med tiden. Hoppas folk kan låta oss sova över, för det behöver vi ju. Och så ska vi leta efter tvättautomater så vi kan tvätta våra kläder, haha.
Det kommer bli sjukt kul, och vissa dagar kommer vi övernatta på tågen. Det är ju as mysigt! Jag är så peppad att jag skulle kunna åka nu med en gång.

Nej nu får jag  nog sluta skriva, för jag ska upp tidigt imorgon.
God natt bloggen.



NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info