I'm so pathetic I can't even spell it.

Klockan är nu två på natten. Jag hör mamma snarka inne i sovrummet, medan någon annan snarkar ute i trädgården. De har nog druckit rejält.
Eftersom jag inte kunde sova, drack jag Theralen. Men jag drack ur flaskan istället för att droppa, så en tredjedel försvann. Min tunga har domnat bort, men jag är inte trött än.
Vet du vad, bloggen? Jag är trött på livet.
Riktigt trött.
Men jag ger inte upp- än i alla fall.

Det är obehagligt med en avdomnad tunga. Det känns som den blockerar mina luftrör. Och jag tuggar tuggummi för att få bort den äckliga smaken, men jag känner ingen smak alls längre. Så det är också borta.
Haha rofllol.
Nu ska jag in på msn för att fördriva tiden.
Bambi

Emelie, bror, jag finns här för dig om du behöver prata. Även om du kanske inte gillar att prata om sånt, så vet du vart du har mig. Jag gillar inte när du mår dåligt ): <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info