We are, we are the Monsters






De senaste två veckorna har faktiskt varit rätt bra. Det har varit inställda lektioner, man har fått sluta tidigare etc, men bäst av allt är nog ändå skratten :) Idag har jag skrattat så mycket att jag nog kommer ha magmuskler imorgon, haha.
Skolarbetet går sådär, jag är lite stressad över det. Klippningen går sådär måste jag säga, och samhäll går riktigt dåligt. Men det ska jag ta tag i- imorgon.
Dagens bästa citat:

Om sin T9;
Alisha: Jag har inte orgasm!
Jag: Det är ovanligt för att vara dig!
Båda: *tystnad*
Vi: Det där kan misstolkas.







Anonym

HA, du e inne på datan.. men pallar inte snacka med mig, antingen är du rädd för att veta hur mycket du har förstört mig eller så vill du inte prata. i vilket fall som hälst kallar jag INTE det VÄNSKAP.

Bambi

Haha, det var en rolig dag. Fast du var seg på att misstolka hur jag la monster drickorna inne på hemköp & sen vid datorn xD




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info