Updates

Som du kanske ser har jag uppdaterat layouten på bloggen nu (igen). Tyckte det var på tiden att förnya lite grand. Har även lagt till en besöksräknare:
Tyvärr räknar den med de besökare som kommer från och med att man installerar den, och inte de som varit totalt. Lite kasst men det kan alltid vara roligt att se hur många som besöker en, inte sant?
Har även gjort en ny header som jag är rätt nöjd med, fast den kunde ju såklart blivit bättre. Man kan se några misstag som blivit av i photoshop.

Ja, det var väl det. Kommentera gärna vad du tycker om det nya utseendet, både kretik och snälla kommentarer uppskattas!

/Anxiety Core
Anonym

awesum layout prinsessan ;D

hahahahahah x) men du, jag viste inte vart jag skulle skriva d så jag skriver d här, hoppas du hinner läsa d :O

men jag ska bara sticka hem till morsan å farsan å hämta min fon. jag glömde den i morsans bil förut. men jag e strax tillbaka ^^




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info