I'm a drunk whore


















Hej. Jag sittet här. Har druckit 33cl vodka. Mums. Jag är lullig. Smsade med Gunn nyss, han ska tydligen ringa mig :O Aja jag orkar inte bry mig haha. Mattias ringde förut, vi pratade en stund. Två stunder. Det var fint, hans röst är bara så vacker<3 Gud vad jag älskar den människan ;O<3
Jag pratar med Rosanna på msn. Hon är ju bara så snäll<3 Fin tjej det, ska träffas imorgon för det var ett tag sen sist. Typ i höstas. Vi har båda haft mkt att göra, hon med nationella proven och jag med annat skolarbete. Men imorgon ska vi träffas :D Längtar! :D
På lördag blir det Gbg, ska träffa Moa. Har saknat henne massor .__.<3<3<3
Men typ nu vet jag inte vad jag skriver riktigt. I alla fall; jag är en blandning av glad, ledsen, full och depp :D Bra kombi<3
Men men hej då<3



NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info