I cried out to heaven when I thought I lost myself































Det är så annorlunda. Känslorna.
Jag vet inte riktigt, men det känns som första gången man blir förälskad. Det känns så bra. Du får mig att le, du tar bort alla negativa tankar. Molnet har inte stört mig sen du kom in som en del i mitt liv. Tack, du är så perfekt<3
Jag tror jag kanske är kär, men jag vet inte. Det är svårt för mig att skilja på känslor. Jag vet inte riktigt vad du tycker om mig, för hur kan jag veta om det du säger är sant? Jag kan bara önska, hoppas och tro.
Jag ser fram emot att träffa dig, du är verkligen.. fantastisk.
<3

Olivia

- skribent på http://olivnos.blogg.se/

aw sött :D och det är bra att han gör dig glad o sånt :) och han verkar ju iaf ha respekt för dig




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info