The day before new years eve

 

Asså jag kärlekar min skjorta så mycket! Den är sjukt fin alltså.
Älskvärd som fan.
Har precis sett på See No Evil. Den är najs. Jag gillar den mycket. Har sett den tre gånger om man räknar med denna, haha. Vissa filmer tåls att se om.

Jag käkar choklad och är sjukt sugen på mjölk for some reason.
Och jag tycker folk blivit lite sega på att kommentera på sistone?
Eller är det bara jag?

 

Lyssnar på The Used, chattar med Bambi och längtar till imorgon.
Nytt år är ju alltid kul, plus att man får dricka champagne och klä upp sig. Haha.
Vad ska ni göra på nyår?

Bambi

Haha, dricka skumpa! Det är gott :3

Folk är alltid sega på att kommentera >:

Sosso

- skribent på http://lomia.blogg.se/

Inte visste jag att du designade bloggar, gjort din egna?? Jag skulle vilja ha en ny :P




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info