Rage

Alltså sämre humör var längesen. Inte bara allmän depression och ångest, utan ilska och sårbarhet.
BUP's Elizabeth är elak mot mig. Hon hånar mig och så fort jag säger någonting så säger hon att "nej så är det inte alls."
Vadå, det är så för MIG. JAG tycker det är så. Så säg fan inte emot mig!
"Det måste vara jobbigt att vara så besatt av en människa."
"Du skär dig för det är skönt, eller?"
Hon tror jag är någon jävla pervers machosist eller någonting!
Sen kommer hon med dumma frågor. Sen när jag sa "Man ska inte önska något, för man får ändå aldrig det man vill ha." så sa hon hur tyket som helst; "nej så är det inte, jag får som jag vill ibland."
Men hallå, jag är kanske inte så lyckligt lottad att jag får som jag vill. Jag har aldrig fått som jag vill. Jo, när jag önskade mig älskade Abbe och Hebbe. Mina älsklingar, åh vad jag saknar er...
Det är det enda i hela mitt liv jag fått som jag önskat. Ack så många kärlekar jag önskat mig men aldrig fått. Ack så många saker. Man ska inte drömma, för man FÅR aldrig som man vill. ALDRIG.
And that's it.
Du ska inte argumentera emot mig bitch. Du är inte bättre än någon om du tror det. Jag skulle lätt kunna skära upp din strupe. Jag skulle inte tveka. Jag kan mörda, det vet jag.

"Är du helt emotionellt avtrubbad?!" sa du tyket. DU KALLAR MIG INTE SÅ, FATTAR DU DET JÄVLA KÄRRING IDIOT FITTA????! Jag vill inte känna känslor, jag gör det ändå. OCH BARA FÖR JAG INTE KÄNNER NÅGOT FÖR EN ENDA JÄVLA PERSON I DENNA VÄRLDEN OCH KANSKE VILL MÖRDA NÅGRA GÖR DET MIG INTE EMOTIONELLT AVTRUBBAD! Jag är för i helvete kär...!


Du har förstört hela min dag. Mitt liv. Min vardag. Jag hatar dig.
Bambi

Bup suger. Dom gillar att förstöra våra liv, så pass mycket. Så jävla idiotiskt.

Hanna

bup är skit, dom tror att som hjälper men dom vet inte ett skit!

CupCakeDesu

- skribent på http://yzmacore.blogg.se/

Ush! D: BUP suger! Dö åt henne! D:

Emma

va i helvete..? hon låter ju helt störd i huvudet! låt henne inte förstöra dig. du är så underbar <3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info