Överby

Hej bloggen. Sitter och fryser, kom precis hem från Överby och en runda med Tex.
Köpte foundation och blekning. Ska färga svara ränder i håret sen. Det kan bli najs, eller riktigt riktigt fail.
Vi får se.
Men jag gör nog bara en slinga eller något, utifall att.

Gårdagens ångestattack var sjukt jobbig. Inte bättre när man vaknade heller. Jag ville seriöst dö. Hade världens dödslängtan. Och inte för någon direkt anledning. Eller jo, men den säger jag inte. Det är hemligt. För privat.
Och jag frågade Kimona idag om hon kan köpa ut cigaretter åt Adam när han kommer till Trollhättan, och hon sa ja. Det är bra. Jag har saknat Adam, det var längesen vi sågs.

Nu är jag dödstrött och har ont i magen. Inte kul. Är orolig och nervös och jag vet inte varför. Har vart det sedan igår. Och på tal om ingenting, H&M har sänkt priset på fuskpälsjackan till 249:- och jag dog typ. Varför har man inte pengar när man väl vill ha något?
Jag är kär i den leopardmönstrade. Så sjukt snygg. Men min storlek finns väl inte kvar. Fettobarn.

Nej nu ska jag vila lite, sen färga håret <:
Vi hörs bloggen!


PS.
Ett mer allvarligt inlägg kommer efter detta. Beware!
Bambi

Jag blev sjukt orolig när jag läste alla inlägg igår i mobilen. Somnade med en oro och vill bara att du ska må bra ):

Jag älskar dig ju, bästa vän.



Det kommer förmodligen se jätte bra ut, med håret alltså. <3

Emma

åh, jag var ju också på överby, såg dig inte :c



ångestattacker </3

du är bra emelie, underbar.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info