My life was taken away from me

Så många klagomål jag fått under dessa senaste dagar är otroligt.
Klagomål på mig; pga mina ärr och sår.
Det började häromdagen när jag råkat bloda ner hela övervåningen av huset. Då tog mamma morgonen därpå bort mitt liv: min dator.
Jag har allt i min dator. Min hobby; webbdesign och musik som betyder allt för mig. Det är där jag skriver om mina känslor, alltså här på bloggen, och det är i datorn jag skriver dikter och låtar.
Mamma tog bort mitt liv från mig och igår på julafton hemma hos mobror och moster i Göteborg blev det storbråk mellan släkten och familjen för mamma började tjata om när jag hamnade på akuten och massa.
Moster stod dock upp för mig och sa;
- Nu blir jag förbannad. Du får lov att röka för att dämpa din stress, men Emelie får inte lov att skära sig för att dämpa sin ångest! Det är väl ta mig fan samma sak bara olika tilvägagångstätt?
Och hon har så rätt så rätt. Men ingen ville lyssna. Och moster har ändå jobbat på Lillhagens psyk i många många år.

Så varför jag inte uppdaterat något här på bloggen eller vart inne på msn beror på att mamma tog min dator. Nu har jag bara en begränsad tid på mig att vara inne, för jag misstänker att hon kommer ta tillbaka den sen.
Men nu vet ni i alla fall, och jag hoppas ni alla hade en god jul som var bättre än min.
Men för att göra det lite mer juligt så tänkte jag rada upp vad för julklappar jag fick:

600kr
Hello Kitty tofflor
Smink
Hello Kitty sminkväska
Två Helllo Kitty speglar
En blå tshirt med en söt luffare på

Det var mina julklappar det. Vad fick ni?
Bambi

Din mor är ond ):

<3

Emma

nej va fan, så kan hon ju inte göra :c

kloka ord från din moster!

hoppas din mamma inte tar tillbaka den D:

Tjelsi (i Polen just nu)

- skribent på http://tjelsi.com

jag fick en skattkista i tra och fina skrivblock och pennor... och strumpor!

CupCakeDesu

- skribent på http://yzmacore.blogg.se/

Din moster är smart!

Men din mamma är ond.




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info