Morgonen efter

Asså jag är konstig. Jag blir aldrig bakis eller något sådant. Jag blir glad, sjukt glad. Nästan lycklig dagen efter.
Jag vaknade pigg som en kronärtskocka klockan nio och ville bara dansa och sjunga. Är inte det lite knasigt, bloggen?
Och jag är lite surig, men inte mycket. För typ ingen har kommenterat frågestunds svaren. Trodde det skulle bli en del kommentarer där men nej det blev det inte.
Men men, jag skiter i vilket egentligen faktiskt. Jag bloggar ju bara för min egen skull.
Eller? Jag vet inte längre. Men jo så är det. För det har jag bestämt sedan jag skaffade blogg. Och varför jag ens skaffade blogg från början? Jag får alltid skrivkramp av att skriva på papper vilket jag inte får vid datorn. Så detta är min dagbok.

Jag har tagit mina äckelmediciner och vet inte riktigt vad jag ska göra nu.
Syster fyller 19 år idag, så grattis! Alla ska säga grattis.

Lyssnar på happy music, sjunger med då och då och messar med Bambi.
Mina pengar på mobilen är slut nu, sadface. Jag gillar att smsa.

Har fixat mig och så inför eftermiddagen då Kimonas vän Mari kommer hit. Då blir det tårta och annat gott. Mums! Jag älskar tårta, hihi.
I alla fall prinsess tårta. Den är sjukt god!

Det var allt för nu. Vi hörs senare, med bilder från dagen.
Ciao!
Bambi

Det är bra att vi båda har comviq då, haha ^^

Grattis till din syster (:

Emma

älskar din blogg <:

nämen se där, min bror fyller också år idag, haha ;3 grattis till henne i alla fall!

linda.

grattis till henne (:

Julia

Grattis till henne. :)



Förlåt för att jag inte kommenterade på frågestunds svaren.. :(

Hanna

gratts till din syster<3




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info