Mellandagsrea


Gud vad jag saknar mitt hår! Alltså seriöst.
Men nu imorgon ska jag bleka det så det kommer se ut som lejonpäls för att det svarta kommer bli orange, haha. Men det är i alla fall ett steg närmre mot platina. Jag ska sluta färga det i typ svart och brunt och sådär. Rosa går bra, och typ grönt och blått för det är fint, men inte permanenta färger. Jag ska förbli blond eller baby pink hårig. Det är så det ska vara.
Och i januari ska jag köpa nya piercingsmycken, svarta. Det blir najs tror jag. Faktiskt. Men jag får be dem byta dem åt mig för jag vet att jag inte får på kulan till ringen själv, haha.

I övrigt är det mellandagsrea imorgon på Överby och gissa om jag ska vara där när de öppnar?
Jag ska köpa blekmedel, hårspray, min fuskpälsjacka om den finns i min storlek samt jeans/byxor.
Sen gärna någon tröja eller cardigan. Jag älskar cardigans och farfars toppar!

Någon annan som ska till Överby på mellandagsrean?

Bambi

Lejonman, grr!

Haha, jag vill också åka. Men folkmassan </3

Therese

Jag ska dit. :)

Och håret blir säkert jättefint (:

Emma

jag har precis varit där minsann!

ditt hår kommer bli fint <:

Hanna

hade åkt dit om jag vetat vad överby låg, det blir götet för mig istället :D




NAMN ALIAS

BLOGG WWW

VAD VILL DU SKRIVA?


Spara info